GR | EN
Στρατηγικό Μάρκετινγκ

Το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα παρέχει τις γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για μια επιτυχημένη καριέρα στο μάρκετινγκ.  Καλύπτει τις κύριες λειτουργίες του επαγγέλματος και διαμορφώνει το πλαίσιο δράσης του στελέχους μάρκετινγκ.

Σε ποιους απευθύνεται

  •       Σε έμπειρα στελέχη που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους σχετικά με την λειτουργία του μάρκετινγκ και την διαμόρφωση στρατηγικής μάρκετινγκ.
  •      Σε ανερχόμενα στελέχη που στοχεύουν σε θέσεις αυξημένων διοικητικών αρμοδιοτήτων στο μάρκετινγκ
  •      Σε επιχειρηματίες που επιθυμούν να οργανώσουν και διοικήσουν την επιχείρησή τους πιο αποδοτικά
  •      Σε επαγγελματίες που χρειάζονται γνώσεις και δεξιότητες διοίκησης μάρκετινγκ για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους

Τι κερδίζουν οι συμμετέχοντες

  •     Την ικανότητα να έχουν μια σφαιρική αντίληψη της επιχειρησιακής λειτουργίας του μάρκετινγκ
  •     Την γνώση σύγχρονων διοικητικών εργαλείων και τεχνικών του μάρκετινγκ
  •     Την ικανότητα να σχεδιάζουν και να ελέγχουν προγράμματα μάρκετινγκ
  •     Τις απαραίτητες γνώσεις και ικανότητες για να υλοποιούν ενέργειες μάρκετινγκ

Δομή και Περιεχόμενο

Το Μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση, Κατανοώντας τη σύγχρονη αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και των οργανισμών, Γνωρίζοντας το περιβάλλον και τον ανταγωνισμό, Έρευνα Μάρκετινγκ και πληροφοριακά συστήματα, Διαμορφώνοντας την ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ, Τμηματοποίηση της αγοράς, τοποθέτηση και στόχευση, Ανάπτυξη και διοίκηση προϊόντων, Διαμορφώνοντας την τιμολογιακή στρατηγική και τη στρατηγική διανομής, Προσωπική πώληση και διοίκηση πωλήσεων, Δημιουργία της επικοινωνίας μάρκετινγκ, Οργάνωση και έλεγχος της λειτουργίας μάρκετινγκ, Δημιουργία και εφαρμογή Σχεδίου Μάρκετινγκ, Εφαρμογές μάρκετινγκ – Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Διεθνές μάρκετινγκ, One-to-one μάρκετινγκ, Direct μάρκετινγκ, Internet μάρκετινγκ, Ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων